Subject: FW: FW: Helmika kinnistu mahasõidu projekti kooskõlastamine
From: "Merike Joonsaar" <[email-masked]>
To: "MNT Teed" <[email-masked]>
Date: Tue, 13 Feb 2024 08:09:13 +0200

Tere,

Palun mulle täitmiseks, korduv.

Tervitades

Meike

From: Marko <[email-masked]>
Sent: Monday, February 12, 2024 5:17 PM
To: Merike Joonsaar <[email-masked]>
Subject: Re: FW: Helmika kinnistu mahasõidu projekti kooskõlastamine

Tere Merike!

Tegin paranduse ettepanekud korda.

https://www.dropbox.com/scl/fo/e70oxarb2nyjbaw7bhcvi/h?rlkey=cp71zvjnu2o3xfrufkzexa71v 
<https://www.dropbox.com/scl/fo/e70oxarb2nyjbaw7bhcvi/h?rlkey=cp71zvjnu2o3xfrufkzexa71v&dl=0> 
&dl=0

On Mon, Feb 12, 2024 at 1:08 PM Merike Joonsaar 
<[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> > wrote:

Tere.

Tänan projekti eest.

Paar tähelepanekut projekti täiendamiseks.

1.	Võimalike arusaamatuste vältimiseks palun tähistada praegune Kastiku 
kinnistule viiv  pinnastee likvideeritavana.

2.	Plaanijoonise tingmärkides võiks olla 2x pindamine ära nimetatud (nagu on 
seletuskirjas -  2x pindamisega freespurukate).

   Lugupidamisega

Merike Joonsaar

Peaspetsialist

Planeerimise osakond

kooskõlastuste üksus

5862 7078

From: [email-masked] <mailto:[email-masked]> 
<[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Sent: Saturday, February 10, 2024 10:45 PM
To: [email-masked] <mailto:[email-masked]>
Subject: Helmika kinnistu mahasõidu projekti kooskõlastamine

Tere

Soovin esitada Helmika kinnistu mahasõidu  projekti kooskõlastamiseks. Lisan 
infoks, et Transpordiameti tehnilistes tingimustes ettenähtud pikikaldeid 
paraku tagada ei olnud võimalik, kuna maapind on kõrvalmaanteega üsna samas 
tasapinnas. Siiski andsin enda parima läbi vertikaalplaneeringu, et vesi 
sõiduteele ei voolaks ning kenasti põikkalde abil ära oleks juhitud.

Helmika kinnistu  (13001:001:0164) asub Ida-Viru maakonnas, Alutaguse 
vallas, Alajõe külas Kauksi - Vasknarva tee 13111 kilomeetril 10.635

Projekt on kättesaadav siit:

https://www.dropbox.com/scl/fo/e70oxarb2nyjbaw7bhcvi/h?rlkey=cp71zvjnu2o3xfrufkzexa71v 
<https://www.dropbox.com/scl/fo/e70oxarb2nyjbaw7bhcvi/h?rlkey=cp71zvjnu2o3xfrufkzexa71v&dl=0> 
&dl=0

Marko Toode

53474995